joi, 20 mai 2010

Susţinători

23.02.2010 - J. B. - 30 EUR prin PayPal

Suma a fost utilizată pentru cumpărarea de scutece, haine şi încălţăminte pentru patru copii provenind din două familii din mediul rural.

23.04.2010 - J. B. - 40 EUR prin PayPal

Contravaloarea în RON, după perceperea comisionului de 2 EUR de către PayPal, este de 160. Din această sumă, am folosit 59,4 RON pentru cazul "Neli", astfel: 30 de RON - hăinuţe, 12 RON - două pachete de şerveţele umede, 6 RON - o jucărie zornăitoare, 5 RON - o pereche de papucei. Trimisul coletului a costat 6,4 RON.

Am folosit 35 de RON pentru a ajuta o parohie săracă din judeţul Buzău. Cu 20 de RON am completat conţinutul a două colete mari, iar cu 15 RON am trimis aceste colete.

Am folosit 20 de RON pentru a face un mic pachet cu lucruşoare de îmbrăcat pentru fetiţa familiei Constantin.

24.05.2010 - M. S. -  30 CAD prin PayPal

Am folosit această sumă (83,95 RON), alături de o parte din contravaloarea rămasă a celor 40 de EUR (în total, 120 de RON)  pentru a cumpăra rechizite pentru cei doi copii ai familiei Constantin.

16.11.2010 - J. B. - 55 EUR prin PayPal

Din această sumă (53 EUR rămaşi după perceperea comisionului PayPal, echivalent RON = 223,80), am folosit 40 de lei pentru a ajuta o familie de 4 persoane din Arad (am trimis un colet cu lucruri pentru copii - un băieţel de 7 ani şi o fetiţă de 2 ani). Povestea lor nu apare pe blog, pentru că, din modestie, nu au dorit să îşi facă publică situaţia. Cu toate acestea, se poate citi aici: http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?whichpage=-1&TOPIC_ID=157674&REPLY_ID=6446142 cum se descurcă.

Am alocat 80 de lei (aproximativ 20 de EUR) cazului "Ancuţa". Am cumpărat scutece în valoare de 70 de lei, 4 articole de îmbrăcăminte SH în valoare de 5 lei, iar cu restul de 5 lei voi expedia pachetul.

Am alocat 70 de lei pentru următoarele acţiuni: participarea la Bazarul DC (Bazarul funcţionează pe bază de licitaţie, se oferă diverse lucruri spre licitare, iar banii adunaţi se virează în conturile unor copii cu probleme de sănătate grave, ce necesită tratamente costisitoare) şi cazul "Neli". I-am trimis lui Neli un colet destul de mare, în care se găseau hăinuţe pentru ambele fetiţe, două jucării de pluş, o zornăitoare şi o plăpumioară.

01.06.2011 - J. B. - 130 EUR prin PayPal

După perceperea, de către PayPal, a comisionului de retragere de 2 EUR, suma rămasă este de 128 de EUR, echivalent în lei 514,23.

Din această sumă, am folosit:

- 15,75 lei pentru a trimite un pacheţel cu hăinuţe de vară, fetiţă, familiei Constantin

- 26,50 lei pentru a trimite un pacheţel cu hăinuţe de vară şi de toamnă-iarnă unui băieţel în vârstă de 6 luni (în momentul de faţă, iunie 2011), care locuieşte împreună cu părinţii săi într-o magherniţă aflată pe un şantier părăsit

- 15 lei pentru a trimite o pereche de tenişi Marinei, pentru fetiţa cea mare, Antonia

Total: 57,25 lei.

- am folosit 57 de lei pentru a trimite un pachet cu diverse lucruşoare pentru câteva familii dintr-o zonă rurală săracă din judeţul Botoşani. 50 de lei au valorat hăinuţele trimise, iar 7 lei au fost taxele poştale.

- am folosit 35 de lei pentru a trimite un pachet cu lucruri de toamnă familiei Constantin. 30 de lei a fost valoarea coletului, iar expedierea a costat 5 lei.

- am folosit 40 de lei pentru a trimite un colet cu diverse lucruşoare (vară-toamnă) copiilor din Parohia Glodeanu. 35 de lei a fost valoarea coletului, iar expedierea a costat 5 lei.

- am donat lucruri în valoare de 15 lei pentru cazul umanitar "Ionela", de la Bazarul Despre Copii. Expedierea a costat 4 lei.

- am folosit 9 lei pentru a trimite un mic pachet Elenei. 5 lei valoarea pachetului şi 4 lei expedierea.

- am folosit 5 lei pentru a cumpăra 3 gecuţe pentru nişte copii sărmani din zonă.

- am folosit  112 lei pentru a alcătui şi trimite Marinei, din Cluj-Napoca, un pachet cu lucruri mai groase pentru ambele fete. În această sumă sunt incluse şi două jucării noi, pe care le-am oferit personal fetelor, în septembrie, cu ocazia unei mici excursii la Cluj. O păpuşă pentru Antonia (era ziua ei, a împlinit 7 ani) şi un camion din plastic pentru Sonia. Trimisul coletului a costat 8 lei.

- am folosit 14 lei pentru a-i trimite Marinei încă un pacheţel, cu bluziţe de toamnă pentru ambele fete. Trimisul pacheţelului a costat 3,84 lei.

- de asemenea, am folosit nişte bani pentru a achiziţiona:

- 3 role mari de scoci - 13,5 lei

- 3 topuri de hârtie de împachetat, a câte 10 coli topul - 9 lei

- 2 gheme de sfoară - 8 lei

- 20 de pungi mari - 10 lei

- 20 de pungi mici - 4 lei

- i-am trimis Marinei un pacheţel cu câteva articole de îmbrăcăminte, plus o pereche de cizme de iarnă, pentru fetiţa ei cea mare. Valoarea pachetului a fost de 20,5 lei, iar trimisul a costat 5,12 lei.

- i-am trimis Elenei o pereche de ghete pentru băieţelul ei, plus o bluziţă de trening, de casă, o salopetă de blugi şi o pereche de pantalonaşi dublaţi. Valoarea coletului a fost de 11,5 lei, iar trimisul a costat 3,84 lei.

- am donat lucruşoare în valoare de 21 de lei pentru unul dintre cazurile umanitare de la Bazarul DespreCopii. Trimisul coletului (a conţinut şi lucruri donate de mama mea) a costat 7,6 lei.

- am trimis două colete combinate, mari şi grele, copiilor din Parohia Glodeanu. Contribuţia mea la aceste colete a costat în 49 de lei valoarea lucrurilor + 27,2 lei trimisul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu