marți, 18 mai 2010

Ancuţa

Ancuţa este una dintre cele mai tinere mămici pe care le cunosc. Nu are decât 18 ani, iar la data de 07.03.2010 a născut un băieţel sănătos, care a cântărit la naştere 3.420 de grame.

Ancuţa locuieşte în Bucureşti, într-un apartament de 3 camere, împreună cu tatăl copilului, socrii şi doi cumnaţi. Singurul său ajutor financiar este reprezentat de salariul „soţului” (cu ghilimele, pentru că nu sunt căsătoriţi încă) şi de alocaţia de 200 de lei/lună. Din păcate, părinţii Ancuţei nu au dorit să îi acorde acesteia niciun sprijin, material sau de altă natură. Este de înţeles, aşadar, că situaţia acestei tinere mămici este foarte grea.

Ancuţa intenţionează ca, peste un an, să îl înscrie pe micuţ la creşă şi să îşi găsească un loc de muncă, însă, până atunci, are nevoie de orice lucru pe care îl consideraţi necesar unui bebeluş, în special scutece şi lapte praf, care fac parte din cheltuielile lunare ale unei familii cu copil mic.

Aştept aici mesajele voastre, dacă credeţi că o puteţi ajuta pe Ancuţa. Mulţumesc.

10.01.2011 - băieţelul Ancuţei are 10 luni, 10-11 kg şi 80 de cm înălţime, aproximativ. 13 cm tălpiţa.

 

NEWS

 

Din câte ştiu, tatăl copilaşului a fost disponibilizat începând cu luna iunie a anului 2010.

 

19.05.2010 - Ancuţa a primit de la cineva din Bucureşti un bax de Pampers (93 de bucăţi) şi o sumă de bani, pentru cumpărarea de lapte praf care să îi ajungă pentru 2-3 săptămâni.

26.05.2010 - O persoană inimoasă s-a întâlnit cu Ancuţa şi i-a înmânat o plasă cu lucruşoare (4 luni-1 an) pentru băieţelul ei.

08.06.2010 - Ancuţa s-a întâlnit cu cineva (Alexandra) în Bucureşti şi a primit o sacoşă care conţinea: body-uri cu mânecă scurtă, bluze cu mânecă lungă, de toamnă, un trening, două perechi de încălţăminte, de toamnă, un carusel, un sling fix, jucării chiţăitoare şi zornăitoare. De asemenea, a mai primit de la A. N. din Constanţa, un body maieuţ nou, un costumaş cu tricou şi pantalonaşi, nou.

24.09.2010 - a plecat de la mine, către Ancuţa, un colet mare, conţinând hăinuţe de toamnă-iarnă (de toate) pentru băieţelul ei, hăinuţe care se potrivesc, ca vârstă, pentru perioada 6 luni - 1 an, poate chiar puţin mai mult. M-am gândit că îi vor ajunge până prin martie-aprilie, deci până când se intră, cel puţin calendaristic, în sezonul de primăvară.

10.01.2011 - am pregătit pentru Ancuţa un colet care conţine un bax mare de scutece şi 4 articole de îmbrăcăminte.

20.01.2011 - una dintre fetele din Bucureşti s-a întâlnit personal cu Ancuţa şi i-a dat acesteia hăinuţe şi o pereche de ghetuţe de sezon pentru băieţelul ei. De asemenea, Ancuţa a mai primit şi un mic ajutor financiar (60 de lei) de la alte două persoane (Andra şi Anca), pentru a-i cumpăra băieţelului lapte praf şi scutece.

19.09.2011 - Diana (Arad) i-a trimis Ancuţei un pachet cu lucruşoare de sezon pentru băieţelul ei.

Un comentariu:

  1. Buna! Am citit acest post si m-am intrebat daca Ancuta era eleva in momentul nasterii copilului. De ce intreb acest lucru? Fiindca probabil nu stie ca eleva fiind are dreptul la indemnizatie pt cresterea copilului in valoare de 600 ron lunar timp de 2 ani. Este vorba despre legea 240/2009. Eu am nascut in anul 3 de facultate si primesc aceasta indemnizatie lunar pana cand fetita mea va implini 2 ani. Se acorda aceasta suma si elevelor care au devenit ammici nu numai studentelor cu conditia sa nu fi interupt scoala deloc pana in momentul nasterii. Mai cunosc un caz in care mamica era tot eleva de 18 ani insa pe ea am instiintat-o de existenta acestei legi imediat ce a nascut. Sper sa se mai poata depune actele si in aczul tau fiindca observ ca a trecut ceva timp de cand ai nascut. Eu de abia am descoperit blogul si cu aceasta ocazie o felicit pe Selenne pe care am cunsocut-o pe DC si ii mai multumesc inca o data pentru pachetul pe care mi l-a trimis inainte de nasterea fetitei!
    Cosmina

    RăspundețiȘtergere